Wednesday, July 29, 2009

Ada orang

post dibebel : 30 Julai

salam sumer.. ecehceh.. smlm merangkap mlm tadi aku disuruh tuk menghupdate blog aku yg santek nih.. hohoh.. berguling tergolek2 die merayu suh aku hudpate.. ( huit. penipu!) motipp sgt kul 1pg nk suh hupdate blog, wahai adik hoi.. kompem ayat tulis cmnih ha.. ;k[ijfdfnjdajdjfjfawrt.. orait,tak paham kan.. ha...tu la.. nasib aku tak hupdate blog nih mlm td.. cmtu la gaya aku akan tulis.. hoho. punye la ngantuk ek.. ditambah ngan mata dh blink blink blonk.. lagi ar bertambah2 kata2 yg tidak sihat utk dilihat.. hekhek..so, aku pun ckp la kat die, esok kakak hupdate yea dik, n sok jgn lupe dtg baca.. (bajet blog nih cm pengumuman penting yg ditampal didinding di kolej, huyooo. takmo takmo dianggap begitu) n aku siap bg warning lagi kat cik adik sorang nih.. pastuh komen byk2.. smp puas!! selagi tak puas komen, jgn mudah kata "ah, mek down". itu salah, itu salah.. ayat yg betul.. hahahahahaha.. (aku dh gelak dulu dh.). "ah, mak down"..huhu.. seswai tuk cikgu ally:)


orait..mengatakan isu semasa skrg..ape ek?? huhu.. okies, i get it.. penularan virus selsema babi.. ( takyh tapis2)... yg popular dgn nama Influenza A H1N1...arituh aku blk dr kelas.. komuter smp kat stesen serdang... terkexut aku tgk bebudak berlari2 berkejaran ( sgt tipu) bwk beg blk kg besar2.. ntah isi apenye ntah.. gigih nk masuk komuter... huhu.. serius ramai... aku pun membuat la andaian.. agaknya.. UPM nih tutup kot.. orait tak nk citer pnjg.. last2 blk umah, tgk berita.. mmg pun UPM diarahkan tutup.. sebab ade kes studen positif ganja.. ( haiyaaa.. bukan2. typing error.. positif H1N1.. so biler tau tuh. dlm hati terdetik.. biler lak UKM nk tutup????? tp bile pk2 blk, selagi tak bahaya.. jgn tutup,. nnti mampus nk ganti kelas.. silap2 aribulan, cuti raya die tarik.. jd maknanya, cuti raya sekejap je la.. takmo lagi! so, UKM sekarang sedang berusaha gigih tuk mengelak drpd penularan virus ini berlaku.. chingsek chingsek.. korang jgn mkn makanan haram tuh ek.. puasa sementara waktu.. pdhla.. takde kena mengena pun ngan binatang haram tuh..:)

orait.. aku mlas mencerita pasal virus tuh.. serius malas.. cuma kita berjaga2 la kan.. kl g tmpt awam yg ramai org.. cm g Sogo kan.. org kan ramai lagi2 dan lagi tgh sale nih.. so, pakailah penutup mulut tuh.. even menyesakkan.. tp kena pakai gak.. tak kira, aku suh pakai gak.. pakai skrg.. g cari skrg! :)

huraitt.nape mata aku nih ngantuk je skrg.. masalahnya tak lewat pun lagi. yeye la kot kl nk bg signal kat aku pon.. nih tgk.. smbil taip nih. ,mata aku dh jadi kelip2 cantik cm kat Kg kuantan.. hhaahh.. aku buat kelip2 famous..pasnih kelip2 kena belanja aku air laici..:O)


okies. dokies.. aku tidak mampu tertahan lagi.. sok aku takde kelas.. n sok akan bermula satu misi baru dlm hidup aku.. hahha.. sok aku nk g beli cat.. aku nk cat bilik tido aku.. n td.. aku n abah n mama, ke kedai perabot mencari katil baru utk aku.. ahaha.. bajet cm nk kawin je kan.. so, esok aku nk kemas bilik tido aku... heuuu.. sgt2 tak sabar.. nk raya bilik tido pun raya gak... ( ko raya dlm bilik ke cik nurul hajar hoi.. ) hahaha..


lestari na yo salam ku.. bermaksud: panjangkan salam ku ya.. bermaksud lagi: sampaikan salam ku ya:) yeahhh.. berhasil jua akhirnya kata2 yg aku nk ungkapkan.. eh, silap.. nih aku baru belajar.. kes nya kelas ekonomi alam sekitar.. tp belajar bahasa indonesia.. seronok lagi:) sebab lectr aku yg tak kedekut senyum tuh, (smpkan die masuk kelas, die pndg studen, then die senyum tanpa berkata sepatah pun.. ) sgt tak teruja disitu yeah.. die la yg ajar kitaorg.. die mix indon.. so, biler die bercakap bhs monggris ( english) kitaorg jd tak paham. sebab terover baku nya.. ishkkk..

hohoho.. dh la.. aku penat la.. nk p tido.. cikgu ally.. nah hambekk.. dh hupdate dh.. bc puas2.. selagi tak bc puas2, jgn komen ( ho, jahatnya aku)...pk2 kan lah wahai sumer.. sape yg mendengar?????


Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...