Monday, July 13, 2009

Fukuchan chan chan

walaaa... setelah lama aku menunggu di hadapan tv seperti kanak2 berumur 3 tahun kebawah untuk menuntun Hagemaru yg diwar2kan sebelum nih....kisah sedih seperti ibu ayam kehilangan anak ayam ( serius tipu!) hehehe... smp tak mkn, tak mandi, tak tido...( tipu lagi) :) punye hebat ke penangan Hagemaru yg cumel tuh..tak tak tak...tak hebat mane pun..die kalah ngan Sinchan..
tapikan korang..puas aku tunggu..rupe2 nya..Hagemaru tuh dh mati...hahaha..die dh diganti dgn watak baru iaitu Fukuchan.. citer like2 cm citer hagemaru..tp aku lagi suke Hagemaru la... sebab hagemaru lagi cumel dari fukuchan tuh..wahhh..semenjak biler jadi peminat fanatik katun nih..adoyaiii..semenjak apabila kehidupan ini kite kena berserah segalanya pada yg maha kuasa... :)( serius)...
kawan2..aku nk bgtau nih..best ape tgk katun...lagi2 katun tuh bercakap dlm bahasa melayu..tp katun sumer perwatakan sepeti org jepun..hahhahha..muke katun tuh pun cm org jepun...mata nk ala2 sepet...tu je kot karakter org jepun yg aku tau..kehkeh..( bukti tak buleh mensahihkan keadaan)..sy bukan peguam tuk membicarakan hal ini dgn lebih lanjut yeah..mari kita bertanya kepada Yang Arif..ya yg ariffff...
aku baru pas tgk fukuchan...arini nye citer agak puas aku gelak pabila jam menunjukkan kul 1230pg waktu tempatan..gituhhh..waktu yg amat sesuai tuk berada di atas katil..guling3 cm shinchan..pastuh tak sedar biler masa tertido..sebab puas berguling sakan...tp aku masih lagi berada di hadapan telebision, keseorangan menuntun katun.. padahal esok ade kelas..tak sedar diri lagi nurul hajar nih hoii...( sedar dah, kl tak mane aku leh menaip entry nih).. ceria ceria cerianya duniaku...wahaaa..ni lagu tema chanel astro ceria yea..jgn silap pemikiran korang kata aku merapek lak pagi2 yg hening lagi mendamaikan nih...okies fukuchan dh abes..so lets focus to type dis entry to the end...
padahal dh nk end dh...kuhkuh.. tak tak tak...sy tidak bergurau bersama kamu yeah..coz sy takde mood tuk bergurau di pagi2 hari nih.cumer mempunyai mood tuk berkongsi saat2 aku menggelakkan diri tadi... sgt best..sakit pinggang aku pun tetibe ilang.. ( takde maknenya sebab tgk fukuchan, ilang sebab makan ubat)..motip fukuchan buleh merawat sumer kesakitan...cmtuh miskin la doktor2 diluar sana kerana org yg sakit tak perlu dtg klinik, cume perlu menuntun katun fukuchan..kahkah..khayalan belaka yeah..jgn percaya...nk percaya, suke hati la:)
aku kelaparan la pulak...tp takpe...jam 5pgi nnti, aku akan mengigihkan diri tuk bgn menjamah beberapa keping roti dgn niat tuk bersahur dan berpuasa kemudiannya...( sgt rajin berpuasa skrg yea kamu nurul hajar) mmg rajin! di kala2 waktu mendekati utk melihat anak bulan puasa, so kaum2 wanita seperti aku amat rajin tuk berpuasa yea ( puasa ape, hanya tuhan yg tahu)..yg penting niat itu penting..
eh dhla... nk g jejalan2 didlm rumah jap...aching bersenam..hohoho..tak la..nk g masuk bilik jap...semur nyamuk yg jahat2 tuh.. k la..babai sumer..sy mau tido..sok ade tanggungjawab lain tuk dilaksanakan..al maklum la..kehidupan menjadi semakin sibuk apabila hari2 ku dipenuhi dgn kelas n asaimen n presentation n bebel2 supervisor...ok dah...cukup smp disini..daaaaaa


Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...