Friday, July 10, 2009

Hagemaru ceRia

ermmm...di pagi yg hening nih..koya nk merapek la nurul hajar nih.. (koya = perasan dlm bhs kelate kpd pembaca yg tak tau, yg tau diam2 sudeh).. haiyoooo...amma appa..yele yele.. minggu nih dah start sem baru aku..agak best sebab ari rabu tuh aku g masuk kelas.. wowowowo..ramainya insan2 kaum adam didlm kelas nih,,fantastik..kahkah.. smp lectr pun terkezut dgn kewujudan kaum ini didlm kelas..first time katanya..eleh..nipu la first time..first time kelas master ramai kaum nih,,kaum hawa aku n sorang jr n sorang lagi jr dari indonesia... n kaum2 adam ni plak wujud dr pelbagai peringkat umur..yg tua sekali ade agaknya berumur 40++ ( mengikut perkiraan aku je lah = tgk muka n warna rambut..kuhkuh). pasnih kite pakat buli pakcik tuh wat asaimen..ready yea pakcik:) serius jahat sekali aktiviti membuli ini..taula seniorkan!
sem nih bermula kegigihan aku tuk membuat tesis sarjana ku... giler sakit kepala + tension + stress + sewaktu dgn yg lain..dh la ade kelas 12 jam kredit ditambah pulak dgn tesis 6 jam kredit..alolalalal...menyanyi aku jap lagi kang.. sebab tak tau nk wat ape..cubaan merapek buat kali kedua..maap buk icha.. (sapekah??). aku taknk mengolah dgn lebih lanjut mengenai tesis ku kerana ia akan cukup membuatkan aku sakit kepala biler memikirkannya..bukan setakat pk, ckp sal die je..kompem aku terus takde mood nk mkn..serius nurul hajar tipu:) jgn caye plezzz..mkn je nnti..ne leh tak mkn..kang mati kebuluran tahap rakyat pakistan kan, sape yg susah..diri sendiri gak susah.kan kan kan??
sekarang n sewaktu dgnnya nih, aku terngah addicted menuntun katun HAGEMARU..yeah,... aku suke time part..10 perkara pelik minggu ini...kompem pelik..drpd kite tgk rase tak pelik, bile pk2 blk..haah..mmg pelik..pastuh gelak sorang2..sgt best dikala waktu senja melihat telibision kan.. giler pe tak smyg..eh, smyg la..jgn ingat bile bersuka ria tak smyg lak.. smyg itu tiang agama! pas dh puas tgk katun n tergelak2 smp nk terkencing tuh,. cepat2 la tukar chanel 106 oasis..bajet cm baik + alim..berzikir berselawat pulak... baik la.. seyes sgt best biler dpt gelak sorang2..peduli hape aku org nk kate,.aku nya suara suke ati la nk gelak cmne pun..hahhahahha.. biler dan dikala itu takde sape berani kacau aku even mama aku sendiri..kacau siap,,kompem tak layan..ecahwah..berdosa kl mak panggil kite tak sahut.. sahut je la yea...pastuh smbg gelak blk..kl korang tak caye cube korang try tgk citer katun nih di saluran astro CERIA.. 611.. kompem korang akan seceria saluran itu..gituu..kl ngah stress, foning2 (oppsss..kenapekah???), tension..g la ngadap tv tgk katun nih...HAGEMARU sgt cumel yea..pasti korang tertarik dgn kecumelan hagemaru itu yg membuat kan buntut korang berat sgt nk bgn n chow dari tv tuh..seyes ni tak tipu..betul2..sekali sekala jadi adik2, tak salah..takan setiap masa nk jadi cm bakal mak2 n bapak2 budak kan...kompem serabut life cmtuh.. berubah la sekali sekalo..ecehcehe;)
n aku jugak sekarang teraddicted menuntun citer berbahasa kan Thai... citer di tv2 jam 12.30 tghari..patut la aku selalu tak g kelas..wahaaa.mane ade.fitnah sumer tuh..kelas aku takde plak kul 12.30, sumer 10 pg til 12 jah.. citer nih sgt best..sebenarnya nk ckp...ala2 romantik gituh...skrg nih citer bertajuk Battle of Angel... aku translate Thai nih..teror kan? citer sal pramugari yg cun2 n tinggi2 lampai sumer nya bersama pramugara n pilot2 yg hensem..aku nk try p naik kapal terbang thai la.betul ke hensem org2 thailand nih??? huahuahua.. kepada sesape yg takde keje, jom kite p buat kajian pengesanan nih..kahkah... serius takde keje lain ke nk buat wahai nurul hajar syg:) okies orait...sy buat keje sy je..takut..cikgu dh marah:P
haio...aku sebenarnya mengira waktu dan masa yg sesuai utk mensahurkan diri kerana pada esok ari, insan ini berniat utk berpuasa..baik kan?:) tp rasanya cm awal lg nk mensahur..so. rasenya better tido dulu la..layan2 kesedihan n nasib diri jap..nangis2 ckit..sumpah geli nurul hajar nangis sebelum tido..kahkah.kompem lena tido..jgn terlepas time sahur sudeh la... okies dokies sumer...mentido kan diri buat seketika yea.. bajet sgt seketika..pdhal berjam2 gak la kut..takpe2, atleast niat tuh penting... okies..babai..nanite all..'
Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...