Sunday, July 12, 2009

duyan yg wangi..


salam sumer..bertemu lagi kita di udara..jam di dinding menunjukkan pukul 12.30 tgahri.sgt best kl masuk dapur dan makan dan makan...disebab kan perut dh berbunyi riang.. serius ade org pasan nk jadi DJ..pirahh.. eh tp betul la di udara...bukan di bawah tanah ke ape..kan kan kan?? diam kamu!.:)


okies..jgn nk lari topik bercerita pasal DJ..tu hanya angan2 yg tidak akan menjadi kenyataan pun...lupekan jah..teruskan dgn isu hangat pd hari ini (MELODI la plak), isu hangat nya adalah durion oh duyan.. mane satu betul..hahha..2 2 tak betul.. orait...teruskan dgn usaha tuk bercerita pasal durian.. aku bukan peminat setia durian malah tak minat langsung pun...tp jadi teruja biler tgk satu bonet kete abah dipenuhi durian yg dibawa dr kg.. wahaaa... jual pun best nih...dpt duit.. ( gilet mata duitan) kahkah..ni lagi satu angan2 yg takan jd kenyataan..iaitu angan2 tuk menjadi bussineswoman.. kl jadi tuh.mmg rezeki aku la... yooyoyo..aku kaya!! ( kompem lupe daratan nnti).. eh takla.. mane leh lupe daratan..takan nk dok kat udara kot..mengalahkan angkasawan lak aku.pdhal bussineswoman jah.. ok..lari topik pik pik sudehhh.. merapek sudeh:) sowy..


orait, kite teruskan dgn adegan kita..oppppss silap...agenda kita..HAHAHA:) gurau2 weyh.. ape agenda kita sebenarnya yeah..aku pun tak tau... yg aku tau aku nk citer sal durian jah..tp aku rasa aku dh citer dh.. ermmm..ok lah..citer nya drpd byk2 tuh..aku mkn 2 ulas je..pastuh terus rasa cm bumi ini berpusing2 seperti bebola api atau bola boling yg di spin..cm tuh la..motippp bg contoh bola..haha..bajet cumel la:) kahkahkah..


orait yg kedua.. nape suke sgt lari topik nih..menci ar.ishkk..nk citer, citer je la..takyh la merapu nurul hajar oiii...( eh, aku nye suke la nk merapu ke nk mkn ikan kerapu ke) sebenarnya sy..kan kan kan.sy tak tau nk citer ape dh... so..babai:)

Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...