Sunday, August 09, 2009

Weekend yg ditunggu tunggu kah??



biler weekend tibe.... sumer org akan berasa seperti hari weekend adalah hari utk beristirehat bersama isteri..bg yg ade isteri je ek.. yg takde jgn pasan cm de isteri..juga beristirehat bersama family, ibu dan bapa, adik beradik yg lain..utk yg belum berkahwin..pasti akan ade satu planning kemana saja di serata Malaysia ini buleh dilawati dikala2 weekend begini... but then, bila menjelang je hari isnin.. pasti yg akan ramai memalaskan diri utk bekerja.. kerna yg pastinya.. tak puas beristirehat..hoho.. senang citer cmni la.. berenti je keje, duk umah, jd surirumah sepenuh masa..kepada yg dh berkahwin sahaja kata2 ini ditujukan..i rasa lebih baik kita dok umah, setiap petang tunggu suami blk, dok depan pintu, tersengih2.. kunun cm memberikan n bertunjukkan kebahagiaan buat suami. penat blk keje, biler nmpk isteri tersyg tersenyum kambing tp ikhlas yea.. pasti ilang segala penat suami itu..yehaaaaa... cmtu lah kot dlm hati berkata2.


now, aku ngah berpk nk tulis hape sebenarnya kat blog nih.. jap, pk pk ..ermmmm

.


.


orait... aku takde benda nk citer pun.. hohoho.. baik takyah citer kan...pe ntah.. tak pham sy.. tp takpe, dun worry kawan2... tetibe teringat hagemaru.. lama tak tgk.. sok pg nk tgk hagemaru..jom if ade sesape nk join.. ecehceh.. takyh hipokrit la kata taklayan katun2 nih. okies..mengaku skrg sumer yg katun tuh buleh buat kite lupe kejap dunia kite sebenar.. i means, kite buleh melupakan kisah2 yg menganggu hidupp kite, hape ke.. bukannya bermaksud lupe dunia smp tak smyg ke ape.. tu bukan, tu bukan.. smyg jgn tinggal. even anak buah aku yg berumur 8 bulan tuh pun smyg, inikan kite yg dh tua bangka nih.. okies.. i bukan masuk bakul kat i yeah, i tujukan tuk org2 warga emas diluar sana.. contoh je nih.. sebab nk bg sedap hati mendengar:)




hari weekend begini mmg sedap tuk berjalan2 mkn angin.. but secara jujur nye nk ckp la.. no money no jalan2..hahah.. ni mmg jujur betul.. takde selindung2 dh.. tp kan, aku lebih suke berjalan2 time weekdays not weekend.. sebab org tak ramai, sumer bapak2 ibuk2 bekerja.. tinggal la anak2 seperti i ni,,.berjalan2 cari makan.. bercakap pasal jalan2, aku teringat..baru ni aku de bwk anak buah aku berjalan2 ke suping kompleks.. disebabkana ketidaklaratan makcik nye mendukung, aku pun letak la die dlm stroller.. err. err. err... kl org tgk mesti tak caye yg die tuh pompuan, sebab sgt naughty yea.. die buat stroller tuh cm kereta.. merangkak dlm stroller tuh. bajet cm stroller die tuh sebesar kete bajak kot.. ( aku bg cuntuh yg membuatkan uolz berpk.. y lori bajak??? y? Y?.. ) hehehhe.. cuber uolz tgk gmbr ni yea... u olz nilai la betapa lasak nye maysaa damia ini yeah.. i nk bg simpulan bahasa lagi,, like mother like daughter.. orait.. i reka je.. sila mentengok pic2 ini yeah.. nurul hajar nk tamatkan dh sesi latihan hari ini.. pasnih kite bersurai..





~ girl ini sgt hebat.. pasan la tp.. buat stroller jadi kereta:)


~ ni die sempat pose smile lagi kat jurukamera.. aku down jap tgk die sgt lasak,, rasa cm nk cubit je..
gmbr2 lain sila rujuk di facebook sy..bg yg ade facebook sy jelah buleh rujuk.. yg takde bercerai smp disini je la kite yeah..
Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...