Tuesday, May 12, 2009

u hv been tagged:)



Jenama handphone anda? Dan sila googlekan imej handphone.
Sony ericsson w580i

Sudah berapa lama anda menggunakan handphone tersebut?
agak2 nk masuk setahun dh rasanye... my dad belikan.. buln 5 tahun lepas..ni dh bulan 5 ni, tul la dh nk setahun..kl baby dh buleh jalan kot, tp hp aku setiap hari bejalan ikut tuan die..hehhe

Apakah wallpaper yang terpampang di skrin handphone anda. Dan terangkan mengapa anda memilih wallpaper tersebut.
gamabr nur maysaa damia...gmbr anak buah aku yg comel lagi makin bulat setiap hari..sebab sy rindu die setiap hari..tiap2 hari amek gmbr die suke gelak bile nmpk kamera..



Berapa jumlah ‘contacts’ yang terdapat di dalam handphone anda?
189 orang termasuk number akaun bank dan sbgnye..

Sila masuk ke ‘contacts’ dan pergi pada huruf M. Berapa kenalan anda yang namanya bermula dengan huruf ‘M’?
8 je

Sekiranya diberi peluang, nombor telefon artis mana yang anda mahu? Kenapa?
Nak call mek ct..alor la yg pelakon salam pantai timur tuh..nk mintak tips kurus kat die..hehe

Berapa jenis handphone yang anda telah guna, selain handphone yang terkini?
erm 2 je rase nye.. nokia n sony

Rangkaian telekomunikasi yang anda gunakan? Nyatakan mengapa?
Celcom.. 8pax best bg free call kat lapan org yg kite syg..hekhek.mase besday je la..tp sonok sebab seminggu leh cakap free tanpa sebarang gangguan. nk borak 24jam pun bulehhhh..tido pun jgn letak..hahaha


Soalan terakhir.. Nama orang tersayang (bf/gf) yang anda set dalam handphone?
ermm.memandangkan die ty org tersyg dlm kurungan bf or gf..so sorry la..now, aku takde bf lagi..hehe.maaf yea.takleh nk sempurnakan kehendak soalan inih

Siapa orang yang anda nak TAG?
hahhaha..ready yea sape yg kena tag...aku nk tgk hp korang yg canggih manggih tu gak

1.nawal montel
2. acap bulat
3. fana tembam
4. danny kurus
5. aina santek
6. bib yg cumel

post entry santek2 n komen sal aku...hehehe..tak komen siap uolz..wuwuwu
sekian saje persembahan saya..

Image Hosted by ImageShack.us

3 comments:

NahWaL said...

wahah.maceh bagi aku keje.hehe

Nurul Hajar said...

sama2 cik nahwal bulat

NahWaL said...

pembetulan. nawal comel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...