Monday, May 11, 2009

cuti sem

hai sumer2...ermmm..aku dh start cuti sem bermula minggu ni sehingga awal bulan 7 nnti...wahaa..lama nye bercuti..

nway, di waktu cuti begini lah time aku tuk menunjukkan skil aku memasak ( yeke??) huh.. percaye je yea..kl aku tak masak pun, korang bukan tau,.kan kan..

tp, cuti2 gak, tajuk tesis tuk master aku, kena pk gak..nk wat ape..ingat nk wat sal audit tp more kepada ISO..sebab cm best n aku minat.. so..satu hari free nnti..iaitu hari aku malas memasak..hhahahaa..aku akan ke ukm utk bertemu lectr menyoal sal tajuk tesis aku..hopefuly lectr aku ade time tuh..kl takde aku nangis kat situ gak..takmo balik umah...wuwuwu..:(

aku de byk nk citer nih...tp cm malas lak nk menaip..kl aku citer ngan mulut je rajin la..nk taip malas..huhuh..sebab dari tghari tadi lagi aku ngadap lappy aku nih..sgt penat..ni nk g tido jap..tido je keja ko nurul hajar..mesti ar..hidup utk tido n tido utk hidup...so?? who care??:)




Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...