Wednesday, March 18, 2009

setahun sekali je

waLaaaaa..post kali ni nk buh gmbr je., sebab gambar je boleh merungkai sgala kenangan..nk mengimbau kenangan lalu.sonok n sedih biler tgk gmbr2 ni nnti..coz akan teringat kengkawan mantan JAKSA aku...rindu korang sumer...tak sabar nk tunggu Bagan LAlang..:) kite tgk sape yg kena yea farol n nawal...:p



~keadaan di dlm dewan ketika dinner kolej 2008~pentas itu aku decorate bersama dik K1 yea.. memories




~suasana sebenar pada mlm itu..ni mlm junior..aku as pemantau yg suke menyebuk..wahaa



~farol....kantoi baju kite.wahaa..tp takpe..mlm nih kite sbg pemantau je kan.




~kami as pemantau...tgk tuh siap kena pakai tag lagi..bukti bukti


~kami makan..time makan la



~malam kami diraikan sebagai final year student..




~saya bersama kakak ila




~aku bersama wanee...mantan s/u vs mantan bendahari



~aku ketika final year..kehkeh



~aku ngan nahwallll...mantan s/u vs mantan nydp1




KAMI BERAMAI-RAMAI YG DIRAIKAN...for the last moment..bessh beshh

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...