Sunday, March 15, 2009

Pantasnye berlalu....

Saje jah nk post blog i yg agak lama dh tak bercerita di blog ku inih... tetibe teringat kat kengkwan lama...rindu mereka sumer..kengkwan mantan JAKSA 06/07. Bulan 6 nih kite bakal memeriahkan gathering kite di Bagan Lalang, Sepang. Aku akan menyusun atur program supaya gathering kite nnti akan menjadi satu kenangan yg takan dilupakan buat kite rakan2 memantan..hekhek..

tetibe terasa nk post gmbr2 kenangan masa degree dulu...sgt aktif yea aku dulu di UKM..terutamanya di kolej pendeta za'ba. Rindu kt kengkawan, ada yg dh keje, ade yg sambung belajar n ada jugak yg stil tak abes belajar lagi..nway...semoga berjaya dlm mengharungi kehidupan buat rakan2 ku..:)





~ni masa Malam Anugerah Seni UKM 07..(mlm kite agak2 kena tipu la ek)





~ni time Minggu Mesra Mahasiswa 07/08. aku yg ngah syok tido..hahah.. fasilitator yg sgt2 penat..



~preparation dinner kolej tuk malam junior time aku jd JAKSA...





~kami dianugerahkan pingat setelah penat lelah selama setahun menabur bakti..





~preparation malam dinner tuk senior lak...



~aku di malam itu...



~with cilut n yana..also my rakan mantan JAKSA

AKU BERSAMA JEJAKA2 YG TAK BERAPA NAK JADI JEJAKA


~me as mantan setiausaha with farol hadi as mantan exco HELA..



~aku bersama mantan YDP ku..yg menghadapi krisis gender ya



N LASTLY, WE OLZ TOGETHER IN MEMORY.. BUAT KENGKWAN MEMANTAN "WE PASS THIS ROAD ONCE AND ONLY ONCE"....







nntikan kemunculan aktiviti pertama kitaorg iaitu gathering di Bagan Lalang, Sepang. InsyaAllah bulan 6 nih..kepada rakan2 mantan..jom kite meriahkan Sepang..hehehe...

3 comments:

NahWaL said...

ala ja, sedeyhnya...huhu...

-me- said...

OMG...rindu..seyes aku nk nangis ngok sume gmbr 2...sgt2 rindu kat sume...waaaa.....aku sayang kat aja..hehehe..n kat sume...hatta, nawal, kent, ko, wanie, yana, cilut, dwan, irna, dayang, cuya, nani, bobo, zafran, andi, wan...huhu..cukup kan....yg pnth HELA vouge...

Nurul Hajar said...

farol..matno ne???hekhek//nnti aku letak gmbr je ek

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...