Saturday, March 07, 2009

nasib...

Ingatkan cuti selama 4hari nih, leh la menyiapkan segala kerja2 n assgment yg tak siap lagi.. aleh2 ape nye,.aku dilanda demam, selsema n batuk yg amat teruk sekali yea..makan ubat.pastuh tido...

Ptg td aku g farmasi, g beli ubat la konon.. cari ubat selsema yg tak ngantuk...nasib de jual kat farmasi tuh...tp tak tau la tul ke tak, sebab aku tak test mkn lg.tp aku rasa tak gune gak mkn ubat selsema tak ngantuk, pdhal ubat batuk tu ngantuk gak...takde lak jual ubat batuk yg tak ngantuk..kl tak dh lama aku beli...hohooho

btw..aku akan berusaha gak dlm mase cuti 4hari nih, tuk memanfaatkan nye tuk menyiapkan segala kerja2 ku,...chayok2...walaupun tak selesa dgn penyakit yg melanda

2 comments:

diLa kAzuHa said...

chaiyok2 kak ja~~~

nyaaaa~~~

Nurul Hajar said...

hekehh..dah baik demam dah..nasib leh jugak siapkan satu assgmn..thanks dik kawaiiii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...