Tuesday, March 03, 2009

mengimbau kenangan

Emm...tak smp setahun lagi masa berlalu bersempena Hari plg bersejarah dlm hidup aku..iaitu majlis konvokesyen utk ijazah sarjana muda ku setelah 3 tahun yea adik2... aku rindu saat2 best nih.. tp takpe...bile imbau kenangan naik pentas amek scroll, menjadikan aku lebih bersemangat utk belajar for my master, n semngt tuk wat assgment.. InsyaAllah..kl pnjg umur n murah rezeki, tahun depan aku konvo lagi,..naik pentas amek scroll Ijazah sarjana lak..emmm....

So kepada rakan2 taulan ku yg baik hati,...adik2 junior yg disayangi...n sape2 yg bace blog aku nih..heheheheh...nk bunga tau...


NI ade beberapa gmbr kenangan konvo degree aku... harap tak keliru sy yg mane satu ek..



~tak sabar nk amek scroll



~panas sgt...



~ sape lagi nk bg bunga..meh meh..cepat, dh penat nih



~kwn2 seangkatan..




~my lovely parens




~my sista n my bro in-law



~ with my pregnansis
nntikan kemunculan gambr2 konvo master ku pada tahun depan ek...tahun depan tema hijau lak..insyaAllah...nntikan ek..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...