Monday, March 09, 2009

abis dah holiday...hukhuk

esok g kelas....emmmm..komen sepanjang cuti selama 4 hari...besh2 mmg besh sebab cuti,..tp cuti kali ni sgt membebankan aku dengan keje yg menimbun tak siap...tu ar sape suh tak wat awal2 kan... mmhhh..no komen:P

aku demam selama 2hari, tp aku wat cm tak demam namun aku sgt malas untuk membuat kerja2 aku yg tertangguh,,,takde mood sgt2 nk ngadap keje tuh..dengan selsema yg tak menyelesakan aku, dengan batuk yg menyakitkan jiwa aku..sumer menambahkan mood malas aku itu,..nk wat cmne kan...dh nasib bdan...hoakhoak..

hari ni,,..aku dh sihat tp stil batuk yg amat teruk sehingga sakit dada...n selsema sikit2 lagi.. aku gigih siapkan keje aku,..Alhamdullilah siap gak satu keje,..n aku leh study tuk kelas esok...wahaaa...sonok sonok...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...