Wednesday, February 25, 2009

Presint 14..putrajaya..

hehehehe..arini aku gumbira sebab aku menggatai g alamanda ngan kak ila merangkap senior aku di hari tghari yg panas terik dgn menaiki kereta ku yg juga dipandu oleh ku..

tgh2 drive..tetibe aku rasa cm pelik giler ngan clutch kete aku.. nape die berbunyi ek..n otak aku terus memikir dan memikir sehingga lah aku mendapat jwpn bahawa ni mesti angkara dorang pinjam kete aku ari tuh..main redah je bwk kan even tak reti bwk sebenarnye...uishkkk geram aku..patut la kaki aku sakit biler tekan clutch yg dh tak besh cm dulu..

k lah bercerita blk pade citer asal..emmmm..aku mmg berhajat tuk membeli sebuah kasut..hohoo..n sekeping bag..tuk ke kelas atau berjalan2 cari pasal..aku mmg suke pada kasut sehingga kan mama aku akan membebel kl aku balik umah, bwk balik kotak kasut yg baru dibeli..aleh aleh...mama aku pakai gak kasut aku suatu hari nnti..:)kan mama kan???

jalan punye jalan...aku masuk NOSE, aku masuk VISS..sumer aku tak kenan..nape ntah..aku dh agak2 malas tuk mencari yea wahai kak ila..last2 dlm perjalanan nk cari store Big Apple aku ternampak VINCCI..aku pun pe lagi jerit kat kak ila...kakak!!! jom kite masuk tuh... belek puas belek, letak balik..test sikit..last last aku beli la sebuah kasut nih..ngehngehhh..



Emm..dh dpt kasut..pe lagi ek..cari beg la plak...kat Nose tadi aku belek gak beg,,tap cm tak berkenan...jalan n maju kedepan..aku jumpe stall jual beg kat tgh2 tuh...aku pun tersengih2 melihat sekeping beg nih.. cantik n aku mmg nk cari beg kaler putih..tp beg nih tak putih sgt...cm pearl white gituhhh..:) n nilah melayang duit aku tuk membeli beg nih.,tap takpe..jangan mengungkit nurul hajar..tak baik...weeeeeee


~huh..gmbr tak clear sgt..maap

kepada adik2..jgn marah kat kakak mu ini kerana pergi bershoping tidak mengajak kalian...hukhuk..



2 comments:

mahathir said...

8.11 a.m
BAHAGIAN PENTADBIRAN DAN KEJURUTERAAN,IBU PEJABAT RISDA

Assalammualaikum...
wahhh...anak mama a.k.a cik aja kita ni disamping leh jd perunding alam sekitar, leh jgk jd perunding imej...bkn main lagi kasut dan beg tangannya..hehe...

apepun, blog aja ni kira menarik.sama menarik dgn blog2 parti politik hehe....tahniah!

bila tgk blog aja...teringat lak zaman kemuncak kat um...senior yg kepala gila hehe...

ok...itu je yg dpt dikomen...blaja rerajin...

Nurul Hajar said...

time kasih wahai pegawai di ibu pejabat risda...sy menghargai komen anda..kl ade free time...jemput2 la lawat blog sy lagi ek..ngehngeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...