Wednesday, February 11, 2009

emm..girl...

arini aku takde mood sgt2..besela..dan almaklum la...org perempuan ek..bersyukur dijadikan begini:) ahaks

nk study sal audit, sebab jumaat ni nk g fieldwork,..tapi xlarat nk tgk buku..ni pun sebab dh penat tido,..huhu..tu yg berusaha tuk memeriahkan diri dgn melayan blog jap..jap lagi nk kuar jap, nk g byr bil broadband aku nih..dh bape haribulan nih..

arghhhhhh...sgt2 tidak bermood untuk membuka buku ek..nape nih,..ape yg telah terjadi!!!

aku lapar td break1st roti je..time2 cm nih asyik nk mkn je la..ape daaaa kamu nih..mkn je tau.
~ fuhhhh..sedapnye ayam nih..hohhho..

huhkhuk..arinih sbnrnye aku de satu kelas..tp aku tak g..disebabkan kesakitan yg melanda diri..so terpaksa la membatalkan niat tuk ke kelas pd hari ini yea..maaf Prof:) Nnti sy study ek..sy takde mood nih..dr mlm tadi lagi..tu pun berjaya gak membaca 3 muka surat..bersyukur..last2..tertido..huhuhuu..




~buku-buku ku.sabar ek..nnti aku baca kamu..wahaa

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...