Friday, February 27, 2009

Ape nih?????






Akta apakah ini??? kenapa aku kena buat ulasan pasai akta nih.. prof madya shamsudin sohor.. i tau la u lect undang2, tapi takan la suh aku baca akta setebal 89 muka surat nih..haiyaaaaaa..pastuh kena wat ulasan..

Assigment, assigment...redha je la....lumrah kehidupan student master kut.. first time aku baca akta nih..cm ala peguam dh aku nih..akta pengurusan sisa pepejal dan pembersihan awam 2007 Akta 672..baru lagi akta nih..sebab ade jabatan baru ditubuhkan bersempena akta ini diwartakan..untuk memastikan sumer sisa pepejal yg dihasilkan oleh org awam diuruskan dgn betul...wohoooo...ulasan of coz kena 5-6 ms, baru berbaloi ngan tebal akta nih...

tp takpe..keluh pun tak guna..yg penting aku akan berusaha tuk mengulas nye cm pengulas sukan berjaya tuh..AKU GIGIH demi segulung ijazah sarjana...:)

Assigment kedua...aku kena pergi jumpe pengurus kilang...maksud nye aku kena g cari kilang yg dpt certificate ISO terbaru iaitu OHSAS.. yg bermaksud Occupational Health n safety Assessment series 18001 : 2007.. ni adalah ISO terbaru yg perlu diperolehi oleh syarikat2 berdaftar..gituhh....wat research pasal ISO...huhu.. assgmnt ini dibawah subjek Sistem Pengurusan Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan.. Dr kadir adalah pensyarah nye.. Dr yg sporting giler:)




Assgmnt ketiga...hhehehe...arituh aku ade g tgk video bertajuk The 11th Hour..hohoo...aku tak paham ape org yg diinterview ckp sebabnye aku tak dgr suara dorang...so..aku tak tau cmne nk wat assgmnt nih..

Assgments keempat.. dlm proces tuk memberitahu aku tajuk assgmen itu...so next week aku dpt nk kena wat ape..so,bersabar wahai nurul hajar..aku down jap..byk giler keje nk kena buat..but..Aku GIGIH.. bak kata adik2..kena GIGIH...

Time dh malas n takde mood dh nk buat..pe lagi..baca majalah or internet lor:) takpun tido je..



~bestnye tido cm anak sedara aku nih..takyh pakai bj pun..hohoho

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...