Saturday, February 07, 2009

PinKy itu:)


Minggu ni merupakan minggu aku busy n memenatkan diri ku yg teramat sgt.. emmm..byk sgt benda nk kena pikir..smp aku takde mood nk post blog..n ni aku baru berkesempatan dan berkeyakinan tuk bercerita..hehhe..

Mengenai tajuk post hero disaat akhir tuh, buat adik fana ku syg..jgn pedulikan hero itu..die mmg cmtuh.selalu suka wat propa last2 minute cmnih..n kl die bole wat kite cmtuh, tunjukkan yg kite pun leh buat lebih lagi dr die buat kat kite..so..kesimpulannye jgn layan die..

Emmm...kl sumer nk tau, aku baru membeli kasut di atas tuh..hohooo..gatai nk tunjuk..aku beli kat jusco taman equiene, puchong pada ari isnin yg lalu..setelah berjalan2 menunggu seseorang teman untuk berbuka puasa, so aku pun mengabiskan duit aku membeli kasut itu

Tibe kat foodcourt jusco tuh ade satu menu special iaitu nasi goreng pattaya special..bile mkn..wuh..besh2..


~~~ni menu buka puasa aku



~yummy yummy.sizzling mee..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...