Tuesday, January 06, 2009

Wonderful Class:)

Arini first day aku g kelas...bertolak dr rumah kul 6.45 pagi...wahhaa..kalah org g keje..excied tul aku...takut traffic jam lor...ahaks..smp UKM kul 7.40pg..fuh..pgnye g kelas...so excited bangat babe..

Setelah park kete...terus menuju ke Makmal Impak, PSPP...tepat jan 8pg aku melangkah masuk kedlm makmal itu tuk kelas pertama aku iaitu kelas Prinsip2 pengurusan Keselamatan, kesihatan alam sekitar dan pekerjaan...best gak la klas nih...sebab ade kena mengena ngan sains gak la...more too chemistry... kelas first ari ni belajar sal..apa itu hazad???? hazad itu ialah keadaan fizikal yg berpotensi utk menyebabkan kecederaan @ kematian kpd manusia..wahhh.aku bg kuliah dlm blog lak....ok la tuh..hahhaa..ade gaya cm lectr tak??hahhaha...kelas tamat kul 9.40pg..

second kelas aku..start kul 10pg..aku menuju ke makmal stastik, PSPP....uh..takde org, kosong makmal nih...aku pun melangkah masuk..tunggu la smbil belek2 hp..tetibe msk seorg insan lelaki, berseluar jeans, bersndal..hahha..dok kat meja sebela aku..die ty mcm2 sal aku..like cm org dh kerja la...tgkkan ke dia tuh..cm dh lewat 30an gak ar...tetibe aku menggatal nk ty die.... "encik dari mane ek?"..hahhahaha..pastuh die jwb ape tau...sy prof madya shaharuddin...hahhaahhaah..malu giler aku..uhhuhu..tak tau nk ckp ape dh..selamba giler die g kelas cmtuh je dressing..hup..puas dh aku malu, nasib masuk lg sorang wanita china..lor...lectr aku gak ke..mane kwn2 aku yg lain...terkejut aku dgr biler DR tu ckp..aku sorang je yg dftr subjek nih tuk semester nih..mek down giler dgr..uhukhh....biar benar..aku sorang2..

tp takpela...at least aku leh fokus giler2 subjek nih...dgr kata subjek ni susah..sebab die subjek berkaitan undang2....padahal nama subjek nih Prinsip pengurusan alam sekitar je..smp ke Law aku belajar...huhuhhu...k la ..akn ku berjuang ape sahaja demi mendapat segulung ijazah sarjana lak:)

aminnnnnnn...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...