Friday, January 23, 2009

Joyfullness HoLiday...yuhuuuuu

Wacchahahahha...mid sem break is coming..n i will holiday for bout 10 days till the break open:)


weeeeeeeeee...sonok sgt, tak tau ape yg membuat kan aku sonok..dlm masa 10 hari cuti nih,starting today till 2hb br start kelas..aku nak siapkan sumer assigmnt n segala-mala keje yg tak siap2 lagi b4 sem bukak semula..nnti dh bukak, kompem byk lg keje yg menanti aku yg akan diberikan oleh pensyrah2 kesygan ku..uhuhu..terutama sekali byk sgt fieldwork yg kena attend..bulan 2 g johor, bulan 4 g langkawi..insyaAllah..tp bukan g jalan2 tau, g buat keje, cr ilmu...senang citer turun site la..g tgk problm pe yg berlaku.huhuu...n report itu penting:)


aku tak plan g mane2 pun cuti ni juga merangkap cuti raya cina...selamat tahun baru cina kepada my kosmate n rakan2 yg menyambutnya serta yg mengenali aku..nk limau ckit:) aku cuma ber'planning' tuk duk umah je cuti nih melainkan ade org mengajak ku bershoping, aku akan ikut..huhu..@ parens aku ajak la, kompem aku pegi..study2 nih mane de duit nk shoping sgt...mintak simpati org la..heheheh..aku nk shoping baju g kelas, pastuh nk shoping kasut g kelas, pastuh nk shoping suar g kelas...uiksss..alasan je kut tuk nk g kelas..br la ada can dapt..kl tak, berkurun la ayah aku nk bg duit tuk shoping..hahhah..tu pun smp ngantuk2 aku mintak..ahaks..


~bestnye kan kl dpt g bercuti cm mat salleh tuh, berehat di tepi pantai yang indah...sgt indah tuk menghilangkan ketensionan yg melanda..~~

1 comment:

syabie said...

Just blog hopping here. Anyway nice blog header.

PC Dance Game

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...