Sunday, January 18, 2009

Kegigihan Ku..kerajinan ku..kebanggaanku...ahaks

Ahaks...padan muka aku...dr sehari ke sehari nk basuh kete, asyik tunda2..last2 arinih n ptg nih aku terpakse gak basuh kete yg sgt comot di bwh rintihan ujan yg tak lebat mane pun kerana esok nk drive bwk g kelas...malu ar bwk kete comot2, cm kete tak bertuan lak... dh lama aku meninggalkan kerjaya membasuh kete nih, sebab b4 nih abah aku anta car wash je...tp disebabkan kete tu aku yg guna n aku yg bwk, so abah aku wat bodo je la kete tuh comot ke ape ke..hakikatnye, aku la yg kena amek tau sumer tuh..pdhal sebelum nih aku gak kut yg hint2 kat abah suh anta g car wash..huh..kl tak abah aku yg sental kete tuh.. Aku gigih membasuh kete, sakit pinggang2...tp ok la, at least ade gak exercise tuk aku setelah 3 hari dok kat umah makan tido je..hahaha..next week leh exercise lg kot..hopefully:)





sekarang aku dh sakit kepala, sebab kena ujan td..seyes berdenyut2..cm kena telan panadol je nih..jp g aku gigih g telan panadol kut..nk tgk juara lagu lak..




Xsyment aku tak wat lagi...huh.agak pening gak la..bile dh suh cr tajuk tuk tesis master aku nih..aku gigih! nk wat sal ape ek???any suggestions frenss???? bout environmental tau..yg lain2 xnk..kl uolz rase ade pape sal environment yg nk dibuat satu perubahan, just tell me..mane la tau kl2 i bole buat..heehehe...InsyaAllah....






~~meetball spagheti sedap dimakan ketika penat dan sakit kepala..ngeeee..nyum nyum

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...