Sunday, January 25, 2009

ROmAntika kah......

today....selepas damia pulang ke kampung, terasa sunyi hidup kami..ahaks.sebab takde gapo nk bermain bersama2, kl de damia, leh lak gelak2 ngan die, ni die blk kg, beraye kat kg la katakan..huhu.

so jam 2 ptg aku pun decide ngan mama, nk g jalan2.. pk nye pk.last2 aku ajak my mama g shah alam.sebab aku nk bwk my mama g satu kedai nih..best sgt..aku selalu masuk kedai nih kl aku g metropoint kajang, sebab kedai ni br bukak n then die menjual barangan berasaskan tema english..i like i like:) then lagi satu die murah dan bole la dimiliki oleh sesiapa sahaja yg mengidam tuk memiliki nye..

tepat jam 3, aku pun memandu kereta menuju ke shah alam..dan seterusnya menuju ke plaza alam sentral..sebab kedai tuh ade kat plza tuh..setelah park kete, we olz pun berjalan2 smbil mencuci mata melihat baju2 dan tudung yg dijual...memandangkan kedai nih berada di tingkat plg atas kat plaza nih, so we olz decide tuk terus menuju ke kedai tuh, then baru shoping tmpt lain... shoping nye shoping, aku rasa hampir sejam setgh gak la kitaorg melawat satu kedai tuh..terbeliak mata2 tgk brg2 yg dijual..cantik bangat:) finally, dh sakit kaki n tak mo dh tgk brg2 tuh sumer, n aku ajak my mum byr...byk aku yg shoping dr mama..tp mama yg byr..hukhukhuk...

Aku bodek mama beli macam2... so, inilah hasil dr bodekan aku...



~aku pun tak tau pe motif aku bodek mama beli nih...sebab cantik kut..aku suke...:)



~fokus pada hiasan buah epal tu ek, bukan gmbr.. tu sebenarnya lilin yg diukir bntk epal, cantik n bau cm real apple.. yg daun2 tuh aku decorate sendiri:) cantik tak???? ni dlm bilik aku:)



~huhu..ni plak fokus pada bekas yg sgt unik bentuk nye yea....yg bunga rampai tuh aku buat sendiri:)




~bekas lilin ni pun aku yg beli n mama yg byr..huhu..this is 2nd apple...




~bekas tisu ni pun sama, aku yg beli mama yg byr.heheeh..cantik kan..



~ni bukan senduk tau, ni penyodok yg amek kek or puding tuh...aku tak tau panggil pe..bole la tuh nama tuh..huhu..janji cantik




~ahaks...ni saje je hias cm nih..nk tgk seswai ke tak..




huh..sebenarnye ade 2 lagi barang, tapi aku tak berkesempatan nk amek gmbr...bekas tuk susu then bekas letak tisu..
Actually la kan, aku sebenarnye bercita2 n in process tuk menukar tema rumah family ku kepada tema inggeris lak..so in progress la tuk beli sumer brg2 yg nmpk cm inggeris style...kl nk beli sofa, kena ajak abah aku lak la..huh.. pape pun, nntikan kemunculan hasil penukaran tema oleh ku..tp tak tau bler akn tercapai..tunggu je..:)aku sedang berusaha...hehheeh..

2 comments:

Unknown said...

wah kemain ek ko ja bershopping sakan..awat hang tak singgah umah (kalao singgah pon aku takda, tapi sampai hati tak call.ces)..

hahahhahahahaha..

Nurul Hajar said...

aku dh berniat nk mes ko dh? huhuhuuh..tapi memandangkan aku tgh miskin takde kredit, so aku terpakase melupakan niat aku.huhuh...lain kali ek..nnti aku g lagi..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...