Tuesday, November 01, 2011

Kompang bakal dipalu palu

wahhh.. tak lama lagi cuti sekolah pada tahun ini yg sgt panjang akan bermula. makan dengan itu juga akan kedegaran di sana sini bunyi paluan kompang menandakan ada kenduri umah pak aji tuh ada makan free...hihihihi..

bagi merealisasikan lagi impian saya nak makan nasi minyak bukan sendiri punya nasi minyak yea... orang lain punya .. so saya akan memenuhi undangan rakan taulan yang menjemput saya.. tak kira lah menjemput hantar kad undangan malahan jemput guna facebook sekali pun.. saya suka.. InsyaAllah saya akan sampai ke kenduri kamu kamu semua jika tiada aral melintang patah. dan bersiap sedia muka kasi cun melecun hensem macho utk bergambar dengan cik mek molek ini ya. bajet molek sungguh la nih...:p


sangat banyak undangan yg diterima.. terima kasih rakan taulan kerana mengundang saya hamba Allah yg kerdil ini walaupun tinggi 168cm :) kepada rakan2 yg jauh seberang sungai saya tak berani nk janji akan sampai ke kenduri kamu.. InsyaAllah kalau ada drebar yg tak bertauliah nk ikut saya , mungkin saya akan sampai juga dengan izin dari Nya..  banyak betul membebel ni ha.. cemuih org baca hahaha.. jgn cemuih ye,, sayang kamu semua.. saya dpt tempahan kunun2 jadi masterchef.. utk masak lauk pengantin hias2 bagai..ok.InsyaAllah kepada kak ecah, saya akan tunaikan pada tarikh berkenaan... kepada yg nk tempah apam or kek saya yg bakal diupload secara tiba tiba nnti.. boleh komen je  nnti sy layan kamu ya untuk selanjutnya..




ini undangan dari rakan taulan kepada saya melalui facebook... sungguh banyakk. tu tak skrol down habis smp bawah lagi tuh.. mek suka dpt makan nasi minyak.nasi minyak mek.. tunggguuuuuuuuuuuu bai:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...