Wednesday, November 02, 2011

KEK KARAMEL..Hilang diet cik mek

diet saya buat masa sekarang adalah diet yg berasaskan kek dan cupcake dan apam yea.... sebab hobi baru saya sekarang memang mengugat nafsu makan saya untuk menahan lapar haha.. sgt kejam ini kek sehingga boleh membuatkan aku tergoda dgnnya. tapi memang tidak dinafikan, berbaloi baloi kekejaman yg dilakukan..



kasi tunjuk2 sikit2 dulu.. kasi meleleh air liur ibu2 mengandung yg melihatnya..hoi kejam kamu nurul hajar.. tidak2. saya yg baik hati lagi comel lagi cantik perasan sendiri ni tak sampai hati nk biarkan air liur ibu2 mengandung malahan ibu yg tak ngandung pun meleleh.. 



ok.sni tak sampai hati nk tunjuk gambar ni takut meleleh air liur lagi kan.. tapi nak tunjuk jugak..tengok2..dah la tak ikut kronologi letak gambar.. lagi nk bg org sakit hari tgk gambar kek yg kejap masak kejap tak masak ni kan...


sabar sabar




TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... ok dah sekian.. dibuka untuk tempahan... sila hubungi saya di facebook cik mek molek ini ya untuk menempah.. terima kasih semua.. tgk gambar je la yea.. sorry :)


lupa nk bgtau..sebenarnya kek ini saya buat dirumah kawan saya..sebab siang tadi saya g ngajar dia cmne nk buat kek ni..kesimpulannya, kalau sape malas buat kek, tak payah la buat kek ni,,sebab memang renyah nk buat dia.. kalau saya jual, harga mahal sebab faktor kerenyahannya itu menjadikan dia mahal. tapi berbaloi baloi sedapnya itu.. sekian

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...