Tuesday, April 28, 2009

hati zaman sekarang

emmm...salam bloggers..jumpe lagi kite ek..:) post kali nih aku nk citer sal hati..emm..nape tetibe citer ni lak ek...bukan hati ayam, hati lembu or hati ape2 je la..tp ni citer hati manusia..

hati manusia or hati kite sendiri kite tak nmpk pun cmne rupenye...cume biler belajar dlm subjek bio or sains..kite tau cmne rupe hati tuh...sebenarnya bukan la berbentuk love seperti yg kite sumer tahu yea...walaupun kite tak pernah tau rupe hati kite sebenar cmne, tp kite tau perasaan hati kite kan,..sebab hati tuh kite yg punya..so betul la bidalan mengata kan,, tanya sama hati.apa asal sayang..hhohoh..nnti jawab hati...heheh..tak taw tak taw:)




emmhh,..sekarang nih hati aku tgh memproses soalan2 yang die belum jawab pun lagi kat aku...cm ne ek tuh?? n aku sendri pun skrg tak tau ape jwpnnya...bukan buntu or watever..but kl ade jawapan pun aku tak tau nk jawab kat sape@ nk bg jawapan ni kat sape...takan nk bg kat aku kot..takan aku je yg patut tahu sorang2..emmmhh..musykil jap

susah sebenarnya bermain dengan hati nih..kl seseorang tu tak profesional, mmg sgt susah,.. susah lagi drpd main golf..wahaa..

dan keadaan aku sekarang sedang bermain dgn hati, tu sebab aku asyik cepat penat, ngantuk, kuat mkn,,hahha,,sebab diri tak sesempurna kehidupan yg ade..byk sgt benda nk kena pk...ati kite, ati orang..hati mak ayah,,hati adik beradik...hati pensyarah,,,hati kengkawan..wahh byk nye.. takmo takmo!!!!

cuma hati pada Allah itu paling penting seadanya kite hidup di muka bumi Nya ini...insyaAllah

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...