Saturday, April 18, 2009

Aktiviti b4 study

hahaha..b4 start study..perkara wajip..jalan2 usha2 tgk awek n pakwe hensem kat blog..huh..cuci mata dulu la kaedahnya:) sedang aku berjalan, tetibe tersinggah kat satu blog mamat ni..uishkk.jap..mamat ke?? konpius jap..emm..bole la..hensem gak pe..layak gak jd pakwe..hoho.. aku pun beranikan diri tuk membaca ape yg mat ni post.. wa caya sama lu la..die dpt award beb..sape bg die nih..ihskkk.tak puas ati tul aku..aku tak dpt pun.
aleh2..bace nye bace..dh nk abis bace nih..tetibe aku ternampk nama ku ditulis di dlm post itu..wahh..bongga kakak ni dik yea:p wahaa.i.die pas award yg die dpt tu kat i..kire die tak nk la award tuh..tak reti2 bersyukur kah die nih..bajet leh dpt lagi grand pun

aku ngan berbesar hati..menerima dan mengambil award yg diberikan dgn setulus hati..cm mahal je award nih..aku simpan leklok



Ni la award tuh..thanks yea..sonok cm dpt award ape je aku nih...haha

Daripada perjalanan aku ke blog2 lain yg dp award ni gak sebenarnye kena komen si pemberi award ni taw..tp mamat nih tak suh aku komen pun..tp aku tak kire..aku nk komen gak sal die..k..start d. comment now.. hear

thanks achap bella tan..hoho..die sgt baik yea kengkwan...kl sumer nk tau..die lelaki,.tp aku konpius ngan gender yg dibwk sekarang..hohoho..leh lak gitu..sowy chachap:) achap ni suke menghavoc kan citer yg tak vogue...so, sape de citer sedih2 yg ala2 nk nangis tu, bg kat die..kompem die bole wat korang gelak..hahhaaa..lgsatu, kl korang de citer@gosip sbnrnye, yg tak meriah nk digosipkan..berilah pada ashraf bella nih..kompem gempak beb:) pnjg lak komen nye..hooho


aku tak nk pas award ni kat sesape..eh..aku nya kesah la.aku dapat.ne leh pas kat org lain..wahaaa.. k daaaaa... nk study..mmuahhaaaaaa

.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...