Tuesday, October 12, 2010

Miss bride to-be

hahahaha.. walaupun tak tau biler aku akan menjadi miss itu...(nnti aku miss saat aku jd miss single pula) tetapi hati ku tetap meronta ronta nk tulis post sebegini rupa.. angkara gatal g blogwalking,. sumernya sebuk dgn persiapan majlis masing2.. aku?? sebuk kumpul duit tak abes2.. hehehee.. tp tak ape ( ini ayat penyedap rasa) jodoh pertemuan di tgn tuhan, ada org cepat, ada org lambat, yg penting, usaha doa tawakal.. ececece.. beramal ibadah lak aku kat sini yea:)


yang penting aku sgt jelous tgk kawan2 yg dh kawin, n bakal nk kawin... hatui la.. awat korang ni cepatan sgt kawinnya.. aku baru nk g bandung nk cari bj tunang.. ( hhohoho) korang dh kawin.. ini ayat penyedap rasa kali kedua... relaks2 aku muda lagi...hahahhaha ( kalah ajinomoto kl buh ni):p


apa ape pun, tahniah kepada kawan2 ku yg sudah mendirikan rumah tangga.. aku tiang pun takde lagi :( tp aku tetap berdoa memohon padaNya... satu hari akan tiba jua masa utk hambaMu ini:) sy suka bila hari itu hadir dan menjelma dalam hidup sy.. of koz aku akan menjadi org yg plg bahagia pada hari tersebut selain dr dia:p ( siapakah dia, aku pun tak tau) .. sila jgn buat teka teki disini yea..n sila jgn jawab, sebab ini bukan ayat tanya, ini adalah ayat penyata..hehehee.



mahapppp sgt2.ini bukan aku.. ini model aku jumpa setelah
aku meng
"google" baju akad nikah.. model ni yg aku jumpa dulu.
so aku paste kat
sini..cantik gak la baju nikah tuh...



****** ini baju tak silap aku rekaan Udaimatunnur....



ok la... takmo panjang lebar bercerita tentang miss bride to-be.. nnti aku panjang lebar berangan berkoya koyaan.. nnti payah mak aku.. hehhehe.. marilah berdoa agar dipercepatkan jodohh ku.. aminn..

6 comments:

nUrLiYaNa said...

haaaa..mcm aku la..tak tau bila..kah3..:-)

delicioustastydelicia said...

haku pon!!!!!
hukhukhuk...ada bf pon blom mnentukan pape lg.... so jgn risaw kalaw xde bf....hahahha...blh x aku ckp cmtue? ;p

Nurul Hajar said...

yana: akan tiba masanya

irna: ko jgn poyo kat sini buleh tak.kunun saham ko tinggi lgi la:p taw dek dawan ni

haNNa daNEa said...

aja** sweet sgt baju tu..sesuai utk pki nikah gak taw..:)
when is ur ngagement date..?

Nurul Hajar said...

nani: tq. tak tau la bila. mesti kena cari calon dulu..huhu..kamu bila ya?

Farhah Zaidah said...

salam ziarah...sy pun jeles tengok org yg lebih muda or jauh lebih muda & sebaya dengan saya dah berumah tangga..xper2 kta kena keep praying...hee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...