Tuesday, June 16, 2009

Cuak...



Salam...
Saat pertama aku bukak ym tadi, kosmate aku mat joe terus send mes, dgn berkata2 mcm memaksa aku utk memberitahunya..membuatkan jantung ku berdegup kencang seperti ribut taufan bakal melanda ....masyaAllah..jauhkan la dari bencana itu yea.. Aku pun terus membaca bait2 ayat yg ditulis..sastera nye nurul hajar mlm nih.. hahah..
Antara bait2 ayat:
joe :dh tau ke result, dpt bape..heheh..

nurul hajar : belum, tak g amek lagi

joe: oooo.. tau tak arinih result dh kuar smpweb ( singkatan tuk sistem maklumat pelajar yea bagi sesape yg tak tau)

nurul hajar : yeke...tak tau la plak ( dlm hati, siut ko joe, bgtau aku mlm2 nih) jantung dh macam drum org pukul dh...

joe: yea..g la tgk cepat, pastuh bgtau aku..cepat..

nurul hajar: sabarla...aku takmo bukak la..takut..hahah ( dlm hati, nk tau sgt result, tp kepala dok pk, takmo la tgk..) cmne tuh..

last2 aku bukak gak, akhirnya...big clap to me my dear frens... result ku tuk sem pertama pengajian master ku...amat menggembirakan aku..kl cm degree ade anugerah dekan, aku merupakan salah satu penerima nye la..tp malangnya, master mane ade anugerah2 dekan nih..tak main la..hahhaa..buat anugerah dekan sendiri la..dekan pun ngaja aku, subjek dekan ngaja aku dpt A lak...so nti leh tuntut anugerah kat dekan aku..hahha..sonok2...arinih ari sgt sonok dlm mase aku bercuti sem nih...tahniah tuk nurul hajar!! sape nk bg hadiah..meh2...kecik je tapak tgn saya, tp sy tadah periuk besar tuk kamu semua:)
sekian terima kasih daun kelapa tuk sumer yg membaca...doakan kejayaan ku tuk sem kedua yea..babyeeee. salam.


Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...