Friday, June 19, 2009

Budus punye olang



ya....nanite sumer..eh nanite ape kejo nye..dh pagi nih..di keheningan pagi yg damai lagi suam sejuk nih,,saya nurul hajar melaporkan baru je balik dari rumah jiranku tepat jam 1:30am td, kerana setelah mendapat panggilan telefon drpd anak jiran ku, yg mengatakan ayah nya sakit...hueeee.seperti halillantar aku terus menuju ke rumahnya bersama mama ku,,padahal berlari2 ayam jah..hohoh..sumpah tipu..jgn pukul sy yea.
melihatkan keadaan yg agak kritikal gak la jiranku yg ku panggil pakteh tuh...sehinggakan mama ku memaksa ku mengejut abg iparku tuk memintak tlg nya menghantar kan pak teh ke hospital...so, aku dgn perasaan takut tuk ke rumah kakak ku, terus menjerit,..mama jom la teman...wakkaaaa..penakut rupenya kamu nurul hajar.. eh sy tak takutla..cume semenjak 2 menjak nih je jd takut..semenjak ade one day tuh, rumah kakak aku, dimasuki org yg tidak berhati perut yg hy mencuri hp dan juga duit sedangkan laptop 2 3 biji de kat dlm umah tuh, tak pun die amek..sgt bodoh pencuri tuh..patut di pulas2 je kepala die sebab bengap sgt..dh alang2 masuk umah org, kebas la sumer benda...sah sgt budak kecik yg masuk...sebab die masuk kot tingkap, siap jet tingkap tuh, kecik je,..mmg muat tuk budak2 jah...kl org tua yg kurus masuk pun kompem tersekat buntut die..hahhaa..ces kamu perampok..mmg kamu budussss org nye..lain kali g sekolah belajar pandai2 kl nk merompak umah org...( ni nasihat bakal lecturer yeah)..
cam syok lak citer sal perampok buduss nih..biler citer, rase cm nk pulas2 je telinga budak kecik tuh kl dpt...mesti korang pelik kan cm ne aku leh syak budak kecik yg masuk umah kakak aku tuh kan..byk faktor sebnrnya..first. sebab tingkap tuh, second sebab die budus sgt...bygkan, die dh amek bekas duit syiling penuh dlm cawan baskin robbin yg besar tuh, die leh tinggal depan pintu dapur, agaknya tak larat nk bwk..yg lagi best, die bukan masuk umah kakak aku je, de sebelah sebelah umah kakak aku pun kena gak, siap leh minum air soya lagi kat umah org tuh...punye la mehngong,...tp cube korang bygkan, berapa jam la kakak aku tido dgn pintu dapur nya terbukak begitu sahaja..euuuuu..kl dikenang blk, mesti fobia nk dok umah tuh.akak aku smp nangis sebab fobia kat umah tuh...smp nk pindah dok umah lain...hhahaha..cian akak aku...meh adik mu nk bg support moral ckit..hukhuk...dh ,tak payah koya nurul hajar nk jadi counselor, kaunseling diri sendiri tuh tak pe gak..wahahah..jahat nye sumer org:p sy takde tekanan perasaan yea, so watpe nk kaunseling diri sendiri...cuma skrg sy dlm proses nk memperbaiki diri n nk hidup tenang sepanjang kehidupan ini...cm lagu ct nyanyi..yeahaa,,aku ngah addict ngan lagu ct nurhalizza skrg nih...best sgt dgr lagu die...rindu2 rindu kamu...ha...nk nyanyi dh nih...tutup telinga sape tak nk dgr or buleh kuar skrg! hahahah...
k la k la..taknk nyanyi.dh dh, xyh tutup telinga, bukak skrg! dgr sy nk citer nih..mama sy ckp, tak baik nyanyi mlm2, nnti ade benda ikut kite nyanyi..walaaaa..takmo la..takuttt...baik tidur kl cmtuh.. tp sy taknk tido..besok br sy tido..wahaaa...mama jgn marah sy yea...sy gurau je..jap lagi sy tidoo..mati aku kl mama aku baca nih..ya ampun mama!
eh byk la pulak aku membebel mlm nih...tp takpe, aku suke! sape tak suke leh kuar skrg, jgn baca dh...mesti ade yg majuk ngan sy kan..ape la nurul hajar nih , jap sy jap aku..mane satu nih kata ganti diri yg nk digunakan..watever la.ape yg penting..kerjasama...eh tak...yg penting maksudnye lebih kurang sama kan...betul tak cikgu2 BM...betul kan je la cikgu..sy dh lama tak sekolah ni cikgu..tak hingat dh...
ok la..cukup la setakt nih je dulu..arini citer sal perompak je yea...biar perompak tu tersedak2 sambil tido...sy rasa perampok budusss tu tak tido skrg nih, die sebuk mencari rumah2 tuk mangsa seterusnya...hahah...siap la ko kl de org dpt ko..kes nih dh jadi kes pulis tau..sebab dh byk umah kena..pdn muka...lepas nih kl pulis dpt tangkap, kite pakat baling cat kat muke die, bg hensem ckit...motipp???
walaaaa...babye la sumer.nanite...dh takde tenaga dh nk taip...mama, sy nk tido dh ni...maap..babaye sumer sumer:)


Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...