Tuesday, September 11, 2012

HOT HOT Hot Perfume

assalam.

kalau ada sesiapa yg sayang nk guna perfume dia yg ribu riban sekali beli sebotol tu, boleh la try guna HOT PERFUME ni... ada pelbagai bau 99% bau perfume original.. sebut je nama perfume ori anda... InsyaAllah Hot perfume juga ada... 

saya skrg guna Clinique Happy... kalau yg ori sebotol RM200++ kn. konfirm kalau beli sembur lebih2 kurang je.. mcm saya skrg guna perfume jenama L'occtaine... beli punya mahal... bila nk pakai setiap hari  tuh ken apk sepuluh kali nk sembur.. takut habis..hahha


so, kalau anda jenis berkira bab2 perfuma mcm saya ni.. jom try hot perfume... calling calling saya je... delivery sampai ke rumah kalau rumah dekat...hihihi

dan yang paling penting.. ada certificate HAlal.tanpa alkohol...harga 5ml Rm10.. juga ada utk pewangi kereta..
sesiapa di sekitar Sungai Buloh, kota damansara, subang, puncak alam, saujan utama.. selangor... boleh la roger2 saya yea..


contoh gambar ,,kecik sangat kan.. botol baru.. packing baru

                                                            sijil Halal


                                                              contoh packing yg 5ml

                                                                 contoh packing 30ml






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...