Tuesday, April 05, 2011

hahahah.. nk mengata boleh gak nih

huih... mak tak sentap mana la. n tak terasa mana pun.. tp mak nk cakap la AAK..huhu.. nk ikutkan hati. nk je marah. tp stil boleh respect each other la.. kang kalau tegur terasa hati, bla macam tuh je kan.macam budak2 tak reti nk pk.. padahal dh beranak pinak..yg penting ...aku tak menyusahkan semua org.. aku buat cari rezeki aku, tak menyusahkan sapa2..so jgn nk menyalahkan sapa2.. n nk tegur tuh biar berpada2 sikit la.memang mak ayah tak pernah tegur, tp aku tau ape aku buat.. kot ye pun benda tuh nk mengikut aku malam2.. lantak p la.. sape suh dia ikut aku.. memang kita tak nmpk,tp kita tau benda tuh berada di alam maya,, ko tutup pintu serapat2 nya pun. benda tuh stil boleh masuk dlm umah,. so what?? kesimpulannya..nasihat utk diri sendiri n org lain.. hidup jgn menyusahkan org lain..even mak ayah kita.. kesian kat mereka.. dh berumur.. sakit.. tidur pun tak menentu.. selagi boleh berdikari.. berdikari la.. jgn menyusahkan mereka.. aku nnti .. upah org jaga aku je.. tak payah susah kan mak ayaah jaga aku.duk je umah sendiri, sumer org leh dtg tanpa segan silu melawat kita.. even mak mertua kita ... bukan nk lupakan mak ayah. tp atas sebab kesian kat mereka..tu je.. tak salah abiskan duit kita tuk upah org jaga kita tima kita susah mcm tuh...huhuhu.. nasihat utk diri sendiri je nih... k bai.. luahan hati agak2 geram..ada aku kesah!

3 comments:

~aishah♥ said...

yep.. btul tu, ad certain org x pnh duk sndiri, die x rs ape yg org lain rs.. they tend to be more dependent than us. tegur x salah, tp jgn duk pikir salah org lain je.

Nurul Hajar said...

aishah..ko berada di situasi yg sama ke?? hehe

~aishah♥ said...

tak2, cume slalu tgok situasi ni depan mata.. hehehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...