Monday, November 08, 2010

Cantik kamu

sy cantik.. anda bagaimana??? iklan sgt kan:)

memandangkan ramai di luar sana (ni ayat bajet hot) bertanya kepada sy, sy guna produk ape tuk muka sy.. sebab nmpk perubahan.. ha..

meh nk citer sikit sy pakai ape.. bukan SK2, bukan juga channel, bukan juga clinique dan bukan juga produk pasaran tempatan yyg tgh hot2 meletup skrg.bukan juga..

juga nya adalah. sy menggunakan ini


diterbangkan jauh dari Langkawi sana.. ini adalah set yg diguna pakai oleh sy hampir 3 bulan yg lalu.. hasilnya.. korang tgk la sendiri perbezaan nya.. yg botol itu adalah pencuci muka.. dan yg dlm kotak tu adalah mask.. sgt best


meh nk citer sikit pasal produk ni.. yg bestnya ia adalah 100% semulajadi.. tiada sedikit pun bahan kimia.. semua asalnya tumbuhan.. kl korang nk tahu, pencuci muka itu berbentuk serbuk.. so mmg takde unsur sabun.. so, sape yg berkulit sensitip mmg disarankan menggunakan produk ini..

dan mask itu pula adalah sgt2 bagus hasilnya.. segala parut lama2.. boleh dihilangkan hanya menggunakan mask itu shj, dipakai seperti pakai sedak sejuk.. mask itu juga boleh buat acrub badan (tp tak pernah cuba lagi la)..


so. kepada sesiapa yg berminat.. boleh contact sy thru my facebook.. or just leave ur msg here.. sy akan contact anda semula.. ok.. kecantikan adalah hak milik setiap insan..weeeeee



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...