Sunday, August 29, 2010

Balik kampung.... go back village

( translation secara direct tajuk post..) hahaha..


im totally not happy rite now.. bila tau akan beraya di Sg buloh sahaja.. huwaaaaa... boring babe.. walaupun rumah ku berada di kawasan kg di sg buloh ini, namun ia bukanlah kg yg sebenar utk berhari raya.. sedih buat kali kedua( ececece pdhal setiap masa bersedih sebab tak blk kg)..

sy tau kawan2 sy ramai pulang ke kampung halaman masing2 tuk menyambut lebaran nnti.. sy beraya di Kg paya jaras dalam, sg buloh ( weyh kg gak tau).... sesaje nk sedapkan hati sendiri walhal tak best pun raya kat sini.. ~~~mampus aku kl abah aku tau~~~gagagaulalalala.hahah..

korang blk mana raya nih?? nape aku sibuk sgt tanya korang blk mana ek??n nape mood raya tetibe membuak buak kat dlm diri aku ni yea.. padahal puasa pun tak penuh..grrrrr.. takpe. actualy ya my frens... ni ayat soalan nk sedapkan hati sendiri supaya jgn bersedih di pagi raya nnti...

im missing KELATE... seriously...



sy rindu suasana iniiiiiiiiiiiiiii....:(

iniiiiiiiiiiiiiii



dan iniii

suasana di pagi 1 syawal... really miss it..

n sy rindu tok ayah sy...:(


fyi: tahun depan baru beraya di Kelate.. weeeee.. adakah sy sudah bertukar status.. nntikan:)

1 comment:

zaty said...

huaaaa! sobs..sobs..kerinduan keamatan! xsabar nak balik. missing YOU! ):

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...