Wednesday, March 10, 2010

Ape masalah korang????

baru nk start taip,.. tup tap dh takde mood.. aishhhh.

ape la masalah n ape kekurangan ajaran lah kan manusia2 di luar sana.. yg keje asyik nk merepek meraban siang2 hari.. malah malam hari jua.. ko suka buat cmtuh, ko ingat org lain suke ke ngan perangai ko cmtuh.. umur muda lagi dik.. bawak2 la bersabar.. hohoh.. ( ok, ditujukan utk siapa , aku pun tak tau. sj nk marah2 seketika.. sebab bengang ngan sorang mamat ni add ym aku, then tetibe nk soal siasat aku cm polis pencen, pastuh bajet ko tuh bagus). polis je kot. aku ada degree ar beb.. pelajar master pula.. soon will have Ph.d.. apesal ko nk kekwat ngan aku.. aku belum bukak biografi aku lagi kat ko.. terdiam ko nnti..kl dh takde keje nk maki hamun org je keje nya.. bajet ko bagus.. ko tak layak dok kat atas bumi ni.. atas bumi ni tuk tmpt org2 yg bersyukur dgn kehidupan mereka je.. so. move kamu move skrg.. ok aku dh delete pun dia dr senarai hitam di ym ku.. so, tak guna layan org cmni.. sekali kita ckp, seribu dia balas ntah pape.cm org tak sekolah..

finnd,,,entry ini sekadar tuk luahan kemarahan sy...heuuuu

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...