Saturday, December 12, 2009

reply: crown di hari bahagia

sila baca entry oleh kawan ku ini...then korang akan paham nape aku buat entry ni.. sila sila sila...

http://sukehatila.blogspot.com/2009/12/crown-di-hari-bahagia.html

ok...sudah faham ye sumer...mari mari dgr alu replay plak...hohoho



bakal perantin: aku taknk pakai crown, geli ar

bakal melaram @ AKU: pasai nk geli, geli lagi aku dgr ko taknk pakai crown..haha

bakap perantin: aku bukan permaisuri..

bakal melaram@ AKU : dh tuh ko ape, raja?

bakal perantin: aku raja sehari je...



adeh...time nih tahap menggelegak dh aku di dlm jantung ku.. cuma ko tak tau je ar..

mari dgr perbualan seterusnya..

bakal perantin: aku bg ko pakai je la crown tu

bakal melaram @ AKU: ko jgn terkejut nnti aku yg dok kat pelamin tuh...hahahahha...




ok..ending. aku taknk panjang kan citer.. n perbualan ini ade yg benar2 aku berbual ngan bakal perantin itu..n yg last2 tuh aku tak ssempat then aku reka sendiri.. kepada bakal perantin @ kawan aku @ nawal..senanng citer.. sila balas..hohohoh...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...